Sunday, May 21, 2006

Afrikaners is Plesierig

What I do when I visit my parents:
1) Eat as much candy as I can
2) Catch up on all my internet time (because work days does not allow for tea, lunch or casual surfing)

I've also been catching up on reading alternative Afrikaans online articles. Die boys (and the occasional skurwe girl) from the watkykjy team had me sniggering in front of the pc like an idiot. Moerse funny artikels. Dis my tipe people - born and bred in die Vaal Driehoek, 'n tersiêre geskiedenis in Pretoria, en 'n bitter siniese uitkyk met 'n tikkie galg humor. Love it.


Verontskuldiging
Alle pics in hierdie post is ge-rightclick, gesave en gesteel van watkykjy.co.za af. Dankie, ek waardeer dit. Spaar my die moeite.

3 comments:

partieweirdo said...

Vaal Driehoek Rocks man!

Those who made it out are magnificent people.

Cacophony said...

Vuil driehoek soos Dandelion se. Die fumes maak die mense of maak die mense die fumes?

Cacophony said...

don't worry, i'm a sasol baby too :)